** habros wrote:
>> BG nie daje Ci *żadnych* gwarancji czy to co sprzedaje będzie miało
>> luki czy nie. Jak Windows zje Ci śniadanie czy zrobi coś gorszego to
>> jedyne do czego masz prawo to zwrotu pieniędzy (bo produkt nie
>> działa jak należy), ale nie masz prawa (zrzekasz się ich akceptując
>> EULA Windows) do roszczeń z tytułu strat spowodowanych wadliwością
>> oprogramowania.
>> I tak ma *większość* oprogramowania, takie gdzie producent
>> faktycznie coś gwarantuje to są bardzo wyspecjalizowane zadania jak
>> np. systemy wspomagania życia (np. urządzenia medyczne), militarne
>> itp.
> Nie nie nie zrozumielismy sie.
> Ja mowie o przypadku w ktorym wyszlo by na jaw ze MS intencjonalnie
> nawtykal dziur w system .(nie informujac o tym klienta)
Tzn. backdoorów? Ciężko byłoby to wykazać, ale faktycznie masz rację -
BG miałby ciepło.
-- + ' .-. . . http://kosmosik.net/ * ) ) * . . '-' . kKReceived on Wed Jul 5 18:45:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Jul 2006 - 19:42:01 MET DST