Konrad Kosmowski napisał(a):
> BG nie daje Ci *żadnych* gwarancji czy to co sprzedaje będzie miało
> luki czy nie. Jak Windows zje Ci śniadanie czy zrobi coś gorszego to
> jedyne do czego masz prawo to zwrotu pieniędzy (bo produkt nie działa
> jak należy), ale nie masz prawa (zrzekasz się ich akceptując EULA
> Windows) do roszczeń z tytułu strat spowodowanych wadliwością
> oprogramowania.
>
> I tak ma *większość* oprogramowania, takie gdzie producent faktycznie
> coś gwarantuje to są bardzo wyspecjalizowane zadania jak np. systemy
> wspomagania życia (np. urządzenia medyczne), militarne itp.
Nie nie nie zrozumielismy sie.
Ja mowie o przypadku w ktorym wyszlo by na jaw ze MS intencjonalnie
nawtykal dziur w system .(nie informujac o tym klienta)
Received on Wed Jul 5 18:25:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Jul 2006 - 18:42:01 MET DST