| To: | pecet@man.lodz.pl |
|---|---|
| Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
| From: | Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl> |
| Date: | Sun, 01 Dec 2013 09:51:18 +0100 |
G Nowak pisze: Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych). Domyślnie, przydziałem wątków do rdzenia zajmuje się OS. Jeśli aplikacja tworzy dużo, mało obciążających wątków to powinno się udać równomiernie obciążyć procesor. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
| <Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
|---|---|---|
| ||
| Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, G Nowak |
|---|---|
| Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
| Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, G Nowak |
| Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
| Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |