| To: | pecet@man.lodz.pl |
|---|---|
| Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
| From: | "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> |
| Date: | Sat, 30 Nov 2013 19:31:20 +0100 |
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:529a2e82$0$2157$65785112@news.neostrada.pl...
Mów dalej. Jakie wątki? Gdzie te równolegle dziejące się rzeczy na przykład w FPS'ie? AI, fizyka, dźwięk, analiza skryptów itp. Użyj mózgu. |
| <Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
|---|---|---|
| ||
| Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
|---|---|
| Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, G Nowak |
| Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
| Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
| Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |