| To: | pecet@man.lodz.pl |
|---|---|
| Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
| From: | "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> |
| Date: | Sun, 24 Nov 2013 10:24:33 +0100 |
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni? Tworzy się wiele wątków Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy. Ale za grafikę odpowiedzialne są karty graficzne. Coraz częściej i fizyką. |
| <Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
|---|---|---|
| ||
| Poprzedni wg. Daty: | [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
|---|---|
| Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Mocny komp - a gry sie tną, (c)RaSz |
| Poprzedni w Wątku: | [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
| Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
| Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |