| To: | pecet@man.lodz.pl |
|---|---|
| Subject: | [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
| From: | Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> |
| Date: | Sun, 24 Nov 2013 09:58:26 +0100 |
Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych. Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy. -- MN |
| <Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
|---|---|---|
| ||
| Poprzedni wg. Daty: | [PECET] SSD ze złączem Ultra SATA, Jacek Maciejewski |
|---|---|
| Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, qwerty |
| Poprzedni w Wątku: | [PECET] SSD ze złączem Ultra SATA, Jacek Maciejewski |
| Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, qwerty |
| Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |