Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 26 Sep 2012 06:58:58 +0200
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Message-ID: <slrnk652si.1qr9.januszek@gimli.mierzwiak.com>

Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

> Hmm… Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline.
> Wymienili bez robienia jakichkolwiek problemĂłw.

To jest loteria :) wiem bo moje przezycia sa niejako odwrotne - zero
problemu z reklamacjami w firmie na K i mega schody w firmie na P ;)

Swoja droga ostatnio w firmie na P kupilem zasilacz. W ofercie na
stronie napisali, ze udzielaja 56 m-cy gwarancji (w sumie dlatego go
wybralem). Przy wydaniu towaru okazalo sie, ze karty gwarancyjnej nie
wydaja (czyli gwarancja jest na gebe w zasadzie), jedynym dokumentem
jest wiec paragon (czuje w kosciach ze beda w przyszlosci problemy wiec
juz kompletuje dokumentacje 'procesowa').

j.

-- 
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
Received on Wed 26 Sep 2012 - 07:00:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 26 Sep 2012 - 07:51:02 MET DST