Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 23:33:37 +0200
Message-ID: <k3imob$49s$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-09-21 18:19, Corran pisze:
>> To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)
> Chyba wyraźnie napisałem, sklep internetowy/centrale tak, sklepy pod marką Komputronik - może być różnie, bo to oddzielne firmy którym duża firma brand użycza.

Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
Komputronikowi markÄ™. ZresztÄ… nie kupujÄ™ tam od 2008 r., czyli od czasu
gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
rosnącego kursu dolara w październiku 2008. Raptem cena wzrosła o 50 zł,
ale uraz do krętactwa działu obsługi klienta mam do tej pory (pisanie że
nie mogą sprowadzić kart od dystrybutora z przyczyn niezależnych itp, po
czym następnego dnia po anulowaniu zamówienia dziwnym trafem karty w
nowych cenach pojawiły się w tym sklepie w dużej ilości. Niesmak mi
pozostał.

-- 
/MB
Received on Fri 21 Sep 2012 - 23:35:02 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 21 Sep 2012 - 23:51:02 MET DST