Dnia Tue, 25 Sep 2012 09:41:24 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
> To może by nie być takim negatywnym doradź gdzie poziom obsługi (zwłaszcza gwarancyjnej) cię odpowiadał :)
>
> Przede mną zakup i chętnie poznam twoją opinię.
Swego czasu byłem bardzo, ale to bardzo zadowolony ze znak.pl (ceny, obsługa
sprzedaży i gwarancyjna). Kilka razy zakupy robiłem w proline.pl - też było
OK (obsługa gwarancyjna na razie w jednym przypadku).
Kilka zakupów poszło przez morele.net i cooling.pl - nie miałem na razie
powodów do narzekania. Ale tam jeszcze żadnych gwarancyjnych kwestii
rozwiązywać nie musiałem.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Paranoja też jest sposobem na życie. ] [ (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]Received on Tue 25 Sep 2012 - 21:50:03 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 25 Sep 2012 - 21:51:02 MET DST