Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 25 Sep 2012 21:45:36 +0200
Message-ID: <if8wudrhw3wy.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 25 Sep 2012 09:41:24 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

> To może by nie być takim negatywnym doradź gdzie poziom obsługi (zwłaszcza gwarancyjnej) cię odpowiadał :)
>
> Przede mną zakup i chętnie poznam twoją opinię.

Swego czasu byłem bardzo, ale to bardzo zadowolony ze znak.pl (ceny, obsługa
sprzedaży i gwarancyjna). Kilka razy zakupy robiłem w proline.pl - też było
OK (obsługa gwarancyjna na razie w jednym przypadku).

Kilka zakupów poszło przez morele.net i cooling.pl - nie miałem na razie
powodów do narzekania. Ale tam jeszcze żadnych gwarancyjnych kwestii
rozwiązywać nie musiałem.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]
Received on Tue 25 Sep 2012 - 21:50:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 25 Sep 2012 - 21:51:02 MET DST