Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:33:37 +0200, Michal napisał(a):
> Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
> uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
> standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
> został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
> W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
> Komputronikowi markę. Zresztą nie kupuję tam od 2008 r., czyli od czasu
> gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
> zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
> rosnącego kursu dolara w październiku 2008. Raptem cena wzrosła o 50 zł,
> ale uraz do krętactwa działu obsługi klienta mam do tej pory (pisanie że
> nie mogą sprowadzić kart od dystrybutora z przyczyn niezależnych itp, po
> czym następnego dnia po anulowaniu zamówienia dziwnym trafem karty w
> nowych cenach pojawiły się w tym sklepie w dużej ilości. Niesmak mi
> pozostał.
Ja swoje - nieciekawe przejścia - z poziomem obsługi by Komputronik miałem w
systuacji obsługi czy reklamacji sprzętu kupionego online. Więc winą
obarczam centralę, nie franczyzobiorców. Szlag mnie trafił, powiedziałem
sobie dosyć i z usług Komputronika - sklepu internetowego ich - korzystam do
zakupów nie przekraczających 150 zł. Gdzie mogę sobie pozwolić na to, że na
odbiór zamówionych dupereli poczekam tydzień (przykładowo).
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ] [ (Ralph Waldo Emerson) ]Received on Sat 22 Sep 2012 - 01:10:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 22 Sep 2012 - 01:51:02 MET DST