Re: szybka diagnostyka?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 14 Mar 2012 13:31:52 +0100
Message-ID: <20120314133152.20e812be@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2012-03-14, o godz. 12:26:56
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> To czy poczeka zależy od kuriera tak samo jak z otwarciem paczki,
> standardowa procedura jest taka że nie czeka i nie ma prawa odbiorca
> otwrzyć paczki przed odebraniem przesyłi. Po odebraniu może sobie

Ależ oczywiście. Ale poczeka jak się powie. To też ludzie.

> otwierać i marudzić ile chce. Druga sprawa jest taka że jak masz
> stałe odbiory paczek to kurierzy inaczej do tego podchodzą, można
> otwierać ale to tylko na zasadzie znajomości z kurierem. U mnie na
> dziale w firmie dziennie odbiera się ok 200 paczek i nie ma z tym
> problemu ale zależy to też czasami od kuriera i firmy spedycyjnej.

U mnie przy paru tygodniowo też nie ma z tym problemu. jak pisałem -
problem jest z małymi nieznanymi firmami zatrudniającymi młodych
gniewnych.

> Poczty nie otworzysz ale już UPS,GLS, DHL bez problemu .... a
> protokoły uszkodzenbia potrafią napisać nawet spokojnie na drugi
> dzień ich towali czy jest protokuł czy nie.

Ja wolę przy swojej skali od ręki bez kolejnych telefonów.

> haha widzę doświadczenia z asusem :) ps. jaka firma może
> współpracujemy :)

Raczej nie - nie zajmuję się sprzedażą sprzętu desktopowego. A serwis
Asusa jest po prostu znany ze swoich przekrętów. ;-)

Zdrówko
Received on Wed 14 Mar 2012 - 13:35:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 14 Mar 2012 - 13:51:02 MET