Re: szybka diagnostyka?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 14 Mar 2012 12:15:47 +0100
Message-ID: <20120314121547.1d0a6b95@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2012-03-14, o godz. 12:04:44
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> Tak ale nigdzie nbie było napisane że toi sprzęt po serwisie :)

Nigdzie też nie jest napisane że to jest zakup. Twórca wątku napisał
"Będę odbierał sprzęt od kuriera" co nijak nie sugeruje że był to zakup
i ma 10 dni.

> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...

Poczeka - tylko trzeba mu to jasno powiedzieć. Ci którzy do mnie
przyjeżdżają ze mnie czekają aż otworzę i sprawdzę
zawartość - zwłaszcza jeśli coś jest używane. Czasami nie chcą ale
wtedy telefon do centrali czyni cuda. Najwięcej problemów jest z małymi
firemkami kurierskimi ale tych tez da się utemperować. W ten sposób np.
od ręki stwierdziłem jakiś 1-2 miesiące temu że w paczce z serwisu
Asusa z Koszalina (Pozdrowienia za wmawianie zalania każdego sprzętu
którego nie chcą naprawić! ;-) ) brak jest zasilacza wysłanego razem z
laptokiem. Reklamacja z potwierdzeniem kuriera i kilka dni później
miałem nowy zasilacz bo poprzedni nie wiadomo gdzie był.

Zdrówko
Received on Wed 14 Mar 2012 - 12:20:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 14 Mar 2012 - 12:51:02 MET