Dnia 2012-02-29, o godz. 15:55:00
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
> Wymieniano by częściej, gdyby sprzęt przestawał wystarczać do pracy.
> Jeśli na 5-letnim komputerze Word i Excel działa pani Krysi z
> finansów dobrze, nikt nie będzie jej na siłę uszczęśliwiał nowym
> pudełkiem.
To nie do końca tak wygląda. Takie podejście cechuje firmy małe gdzie
używa się stosunkowo małego wachlarza softu i gdzie często sprzęt
eksploatuje się do jego fizycznego końca. Np. widzę tak w warsztatach
wulkanizacyjnych gdzie pracuje jeden soft pomocny w wyważaniu kół i
najczęściej na starutkim sprzęcie. W korporacji zakłada się okresowa
wymianę sprzętu - zwykle w momencie kiedy kończy się na niego
gwarancja. Jest to okres 3-5 lat - zależnie od warunków jakie
wynegocjowano. Chodzi o to żeby nie obciążać się kosztami serwisu
pogwarancyjnego który może dla starego sprzętu być droższy niż zakup
nowego. Pomijaj tu oczywiście kwestie pracy systemu w sieci
korporacyjnej - stare systemy mogą nie wspierać wdrażanych nowych
rozwiązań.
Zdrówko
Received on Thu Mar 1 08:45:02 2012
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Mar 2012 - 08:51:00 MET