Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 26 Sep 2011 - 12:44:44 MET DST
Message-ID: <j5pl2s$sim$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 26/09/2011 10:48, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> Dnia 2011-09-26, o godz. 10:36:05
> kamil<kamil@spam.com> napisał(a):
>
>> Mam jakieś 300 desktopów Della + ok 30 laptopów, wszystko z gwarancją
>> NBD. Problemów nigdy nie było, jeśli to coś banalnego typu dysk
>> twardy, to przysyłają po prostu nowy (i można umówić się, że wadliwy
>> odeślesz za tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów
>> przyjeżdża po prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na
>> miejscu.
>
> opisywałem już tutaj problem z NBD w sytuacji gdy nie odpalił
> nowo zakupiony Dell - przyjechał z uszkodzonym dyskiem. Okazało się że
> odmawiają dostarczenia dysku z preinstalowanym systemem lub kompletu
> płyt instalacyjnym - można to zrobić płacą po raz kolejny za system. Z
> uporem maniaka twierdzą że należy zrobić płyty do reintalacji z dysku
> który był uszkodzony. Nie wyjaśniając jak to zrobić w sytuacji gdy ten
> dysk nie działa już przy pierwszym uruchomieniu komputera. Sytuacja
> specyficzna ale warto wiedzieć że może się zdarzyć. W moim przypadku
> pomogła kopia z identycznego komputera który był po ręką ale musiałem
> potem zmieniać numer seryjny systemu by był zgodny z tym co na naklejce.
>
> W podobnej sytuacji Lenovo przysłało po prostu płyty instalacyjne
> kurierem.

Przyznam, że jeszcze nigdy sytuacji ze sprzętem DOA nie miałem, więc
szansa na to mizerna..

-- 
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Received on Mon Sep 26 12:45:01 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Sep 2011 - 12:51:05 MET DST