Dnia 2011-09-26, o godz. 10:36:05
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
> Mam jakieś 300 desktopów Della + ok 30 laptopów, wszystko z gwarancją
> NBD. Problemów nigdy nie było, jeśli to coś banalnego typu dysk
> twardy, to przysyłają po prostu nowy (i można umówić się, że wadliwy
> odeślesz za tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów
> przyjeżdża po prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na
> miejscu.
opisywałem już tutaj problem z NBD w sytuacji gdy nie odpalił
nowo zakupiony Dell - przyjechał z uszkodzonym dyskiem. Okazało się że
odmawiają dostarczenia dysku z preinstalowanym systemem lub kompletu
płyt instalacyjnym - można to zrobić płacą po raz kolejny za system. Z
uporem maniaka twierdzą że należy zrobić płyty do reintalacji z dysku
który był uszkodzony. Nie wyjaśniając jak to zrobić w sytuacji gdy ten
dysk nie działa już przy pierwszym uruchomieniu komputera. Sytuacja
specyficzna ale warto wiedzieć że może się zdarzyć. W moim przypadku
pomogła kopia z identycznego komputera który był po ręką ale musiałem
potem zmieniać numer seryjny systemu by był zgodny z tym co na naklejce.
W podobnej sytuacji Lenovo przysłało po prostu płyty instalacyjne
kurierem.
Zdrówko
Received on Mon Sep 26 11:45:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Sep 2011 - 11:51:04 MET DST