>> Moznaby co prawda pracowac na materiale skompresowanym,
>> ale tu z kolei kompresja wymaga duzej mocy obliczeniowej
>> no i wprowadza jakies tam straty...
> Sa formaty bezstratne, mniej wiecej uzyskujesz kompresje 1:2,
> a to Ci zrobi juz 5.5GB/min
I tu zaczyna sie poszukiwanie procesora, ktory potrafi taki
strumien w locie skompresowac / zdekompresowac robiac jeszcze
cos innego w miedzyczasie ;)
Dubrze byloby zaprzegnac do tego karte video - przydalby sie
jakis kodek w systemie wykorzystujacy moc obliczeniowa karty.
Problem w tym, ze do obrobki uzywac musze kilku roznych programow
i o ile program edycyjny wspiera CUDA to juz np. VirtualDub,
ktorego uzywam do wstepnego wycinania materialu i niektorych
filtrow juz nie...
q
Received on Wed Apr 6 08:40:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Apr 2011 - 08:51:01 MET DST