> Łatwo powiedzieć. Działa normalnie z tym samym systemem tylko że wg mnie
> (kluczowe słowo) wentylator wchodzi na wyższe obroty częściej niż to było
> na początku. Nie gram, nie piłuję sprzętu. Kombinowałem z ustawieniami
> zasilania ale nic nie wskórałem.
> Już widzę grymas na twarzy serwisanta z tekstem "Panie tak ma być. nie
> zawracaj głowy"
>
> Macie doświadczenia z serwisem della w takiej sytuacji?
> Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
> sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?
Model Vostro 3700
http://www1.euro.dell.com/pl/pl/firmiinstytucji/Notebooki/vostro-3700/pd.aspx?refid=vostro-3700&cs=RC1078552&s=pad
Model Studio 17
http://www1.euro.dell.com/pl/pl/domowe/Notebooki/studio-1747/pd.aspx?refid=studio-1747&cs=pldhs1&s=dhs
Firma Dell ma chyba najlepszy serwis w Polsce. Model Vostro 3700 jest to
produkt dla biznesu i opis jaki serwis oferuje firma Dell jest w linku.
Dla posiadacza modelu Studio w drugim linku kliknij na CZAT ZE SPECJALISTĄ
lub tel. lub mail do firmy.
Te notebooki troche kosztują i część ceny stanowi serwis.
Received on Sat Dec 25 17:15:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 25 Dec 2010 - 17:51:03 MET