Re: wyłaczający sie laptop

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Dec 2010 - 23:26:12 MET
Message-ID: <if36m4$onu$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Roman pisze:

> jak jest jeszcze na gwarancji to reklamować i to szybko, komputer ma działać
> normalnie.
> bawić się w naprawy to można puźniej, jak jest na gwarancji to tylko
> najwyżej przetrzeć delikatnie szmatką.
>
>
Łatwo powiedzieć. Działa normalnie z tym samym systemem tylko że wg mnie
  (kluczowe słowo) wentylator wchodzi na wyższe obroty częściej niż to
było na początku. Nie gram, nie piłuję sprzętu. Kombinowałem z
ustawieniami zasilania ale nic nie wskórałem.
Już widzę grymas na twarzy serwisanta z tekstem "Panie tak ma być. nie
zawracaj głowy"

Macie doświadczenia z serwisem della w takiej sytuacji?
Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?

z
Received on Fri Dec 24 23:30:05 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Dec 2010 - 23:51:03 MET