Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 01:59:07 MET DST
Message-ID: <i8b5ck$b2s$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2010-10-03 23:37, JoteR wrote:
> "MarekKasia" napisali:
>
>> Oddaję sprzęt do reklamacji za niezgodność z umową. Okazało się,
>> że kości pamięci są na ddr2.
>> Zamówiłem przez Internet laptopa, więc umowa nie została dotrzymana
>> na mocy tego, co jest napisane na stronie jasno i wyraźnie.
>
> http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g32mn-lx-ppp0c-001-323235/
>
>
> "Niestety, nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają
> pomyłek i błędów które jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych
> roszczeń."

Nie oglądałem strony - de facto przed samym zakupem potwierdz konkretną
charakterystyke sprzętu z handlowcem. Jezeli po zakupie nie bedzie sie
zgadzac, nie tylko masz wymiane za friko (oddanie), ale moze nawet jakis
gratis sie trafi.

>
> Nie wiem, na ile taki dupochron jest skuteczny prawnie, ale na pewno
> będzie podstawą do wielomiesięcznych przepychanek. Dlatego IMHO zamiast
> przed nierychliwymi sądami dowodzić owej niezgodności z umową, lepiej
> oddać z powodu "bo misię odwidziało" przed upływem ustawowych 10 dni.

Bardzo wiele firm importuje opisy wprost z hurtowni, de facto nie maja
pojecia co sprzedaja... i tak to sie kreci... gdzies na poczatku tej
linii opisy tworzone sa przez czlowieka... nie ma szans by nie popelnil
bledu ;)

pozdr

-- 
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Received on Mon Oct 4 02:00:03 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 Oct 2010 - 02:51:01 MET DST