Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 23:37:13 MET DST
Message-ID: <i8at2e$31r$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"MarekKasia" napisali:

> Oddaję sprzęt do reklamacji za niezgodność z umową. Okazało się,
> że kości pamięci są na ddr2.
> Zamówiłem przez Internet laptopa, więc umowa nie została dotrzymana
> na mocy tego, co jest napisane na stronie jasno i wyraźnie.

http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g32mn-lx-ppp0c-001-323235/

"Niestety, nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają pomyłek i
błędów które jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń."

Nie wiem, na ile taki dupochron jest skuteczny prawnie, ale na pewno będzie
podstawą do wielomiesięcznych przepychanek. Dlatego IMHO zamiast przed
nierychliwymi sądami dowodzić owej niezgodności z umową, lepiej oddać z
powodu "bo misię odwidziało" przed upływem ustawowych 10 dni.

A tak na marginesie - ten Turion to w ogóle "umie" DDR3?

JoteR
Received on Sun Oct 3 23:40:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 03 Oct 2010 - 23:51:01 MET DST