Re: żenująca wydajność w grach

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 10:47:26 MET DST
Message-ID: <i5l3uu$p7a$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:i5k82n.7hs.0@poczta.onet.pl...
> "kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
> news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
>> "konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message
>> news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
>>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
>>> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
>>
>> FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
>> przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.
>
> Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
> częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
> A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
> na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
> aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
> Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
> więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.

"monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz
tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy oscyloskopu
i mam taki do dzis. :)

Pozdrawiam
Kamil
Received on Wed Sep 1 10:50:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 01 Sep 2010 - 10:51:01 MET DST