Re: żenująca wydajność w grach

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 07:51:35 MET DST
Message-ID: <i5k82n.7hs.0@poczta.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
> "konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message
> news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
>> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
>
> FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
> przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.
Received on Wed Sep 1 07:55:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 01 Sep 2010 - 08:51:01 MET DST