Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 30 Jul 2010 - 10:59:17 MET DST
Message-ID: <ho6w1o8fdrc2.11t2oe4drunpz.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Fri, 30 Jul 2010 09:45:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Dnia 2010-07-30 09:02, Użytkownik ToMasz napisał:
>
>> U Ciebie w sklepie towar kosztuje 2000zł
>> na allegro ten sam towar kosztuje 2000zł - wysyłka gratis
>>
>> czym przekonasz klienta mieszkającego "za rogiem" zeby kupił u Ciebie?
>
> W przypadku problemĂłw do sklepu ma bliĹĽej i taniej niĹĽ do allegro.
>

To również, bo choć serwis i tak jest ten sam (D2D), to drobne sprawy z
reguły próbuje się załatwić w sklepie bez wysyłania.

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"
Received on Fri Jul 30 11:00:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jul 2010 - 11:51:03 MET DST