Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 14:06:25 MET DST
Message-ID: <op.vgh3wzgt13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 27-07-2010 o 13:53:45 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):

> W dniu 2010-07-27 13:49, Andrzej Libiszewski pisze:
>> Taaa, jasne. Nie mają co robić tylko na boku walnięte zasilacze dilują.
>> Weź
>> się trochę zastanów zanim coś napiszesz.
> Sklep oficjalnie nie musi, ale pracownicy mogą sobie tak dorabiać "na
> piwo". Zdziwiłbyś się co potrafią wyczyniać obrotni pracownicy :->

Dział serwisu i reklamacji to całkowicie inna bajka od tego salonu (mimo
też że w jednym budynku, ale osobne zewnętrzne wejście), żyje pewnie swoim
życiem, a i wygląda jak niezłe archiwum x :)

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Tue Jul 27 14:10:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 14:51:03 MET DST