Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 13:53:45 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Message-ID: <4c4ec8ca$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-27 13:49, Andrzej Libiszewski pisze:
> Taaa, jasne. Nie mają co robić tylko na boku walnięte zasilacze dilują. Weź
> się trochę zastanów zanim coś napiszesz.
Sklep oficjalnie nie musi, ale pracownicy mogą sobie tak dorabiać "na
piwo". Zdziwiłbyś się co potrafią wyczyniać obrotni pracownicy :->

-- 
Pozdrawiam
Maciek
Received on Tue Jul 27 13:55:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 14:51:03 MET DST