Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 16:43:52 MET DST
Message-ID: <i2k6ub$4ga$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer...
> Kabel nie został uszkodzony z mojej winy, dlatego nie muszę nic przemilczać.
> Pech, że tak to wyglądało. Ale nie fair jest to że jestem stratny z iny Asusa
> i to że mnie wkręca na dodatkowe koszta za jakiś transport i w dodatku kiedy
> sam do sklepu przynoszę sprzęt. Jest to stała praktyka? Gdybym wiedział to
> bym może go nie oddawał a naprawił ten kabel.

Postaw się w ich sytuacji. Przychodzi osoba z zasilaczem, który wygląda na
rozcięty. Gdybyś od razu zareagował i wysłał do nich to niemiałbyś problemów.

-- 
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity 
Received on Mon Jul 26 16:45:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 16:51:02 MET DST