Re: Gwarancja wyciągniętego HDD z laptopa

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Wed 06 Jan 2010 - 20:53:41 MET
Message-ID: <op.u54mvrdhz3rgbs@piotr-komp>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 06-01-2010 o 11:11:20 Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>
napisał(a):

> Możesz "podkręcić jasność"?
>
> Jeżeli chodzi Ci o to, czy gwarancja na cały komputer obej-
> muje też pojedyncze podzespoły wyjęte z niego, to - najczę-
> ściej - *nie*.

Zakręciłem pytanie :) Tak, o to chodzi.

> Tak samo, jeżeli np. na komputer masz dwa lata gwarancji, a
> na dysk producent dawał trzy

A gdy na kompa jest dwa to na dysk na dwa też się zgodzę, ale żeby była.
W desktopach "składakach" to "jak pamiętam" nieraz możliwa była faktura z
wyszczególnionymi podzespołami i wszystko było jasne. A gdy jest tylko
pozycja "nr1 komp taki i taki", to co wtedy? A jak jest laptop to już w
ogóle nie ma możliwości na gwarancję osobnej części?

pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Wed Jan 6 20:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Jan 2010 - 21:51:01 MET