Dnia 06-01-2010 o 11:11:20 Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>
napisał(a):
> Możesz "podkręcić jasność"?
>
> Jeżeli chodzi Ci o to, czy gwarancja na cały komputer obej-
> muje też pojedyncze podzespoły wyjęte z niego, to - najczę-
> ściej - *nie*.
Zakręciłem pytanie :) Tak, o to chodzi.
> Tak samo, jeżeli np. na komputer masz dwa lata gwarancji, a
> na dysk producent dawał trzy
A gdy na kompa jest dwa to na dysk na dwa też się zgodzę, ale żeby była.
W desktopach "składakach" to "jak pamiętam" nieraz możliwa była faktura z
wyszczególnionymi podzespołami i wszystko było jasne. A gdy jest tylko
pozycja "nr1 komp taki i taki", to co wtedy? A jak jest laptop to już w
ogóle nie ma możliwości na gwarancję osobnej części?
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Wed Jan 6 20:55:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Jan 2010 - 21:51:01 MET