Re: Gwarancja wyciągniętego HDD z laptopa

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 06 Jan 2010 - 11:11:20 MET
Message-ID: <hi1nov$sok$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Piotr M pisze:
> Mam pytanko. Czy gwarancja na każde z osobna podzespoły pochodzące z
> laptopa objętego gwarancją, również je obejmuje? Mam na myśli ram, hdd,
> matrycę.

Możesz "podkręcić jasność"?

Jeżeli chodzi Ci o to, czy gwarancja na cały komputer obej-
muje też pojedyncze podzespoły wyjęte z niego, to - najczę-
ściej - *nie*.

Tak samo, jeżeli np. na komputer masz dwa lata gwarancji, a
na dysk producent dawał trzy, to ten dysk zamontowany w goto-
wym zestawie komputerowym (na przykład w notebooku) ma tylko
dwa lata gwarancji, bo jest częścią zestawu, a nie podpisywa-
łeś z producentem dysku odrębnej umowy gwarancyjnej.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Wed Jan 6 11:15:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Jan 2010 - 11:51:01 MET