Doxent pisze:
> dokładnie, lepiej nie mieć ewentualnych problemów. Nie każdy do pracy
> musi latać helikopterem. Dopóki nie zaczną powstawać bardziej
> pamięciożerne gry 32-bitowe systemy mogą czuć się bezpieczne.
Dopóki ludzie nie zaczną masowo używać systemów 64-bitowych
i narzekać, że im 32-bitowe gry nie działają (*), to mało
kto będzie myślał o wypuszczaniu 64-bitowych wersji gier.
Choćby nawet programiści mieli się strasznie cisnąć w ogra-
niczonej przestrzeni adresowej.
(*) Zazwyczaj głównie z powodu jakichś chorych mechanizmów
zabezpieczeń przed kopiowaniem, bo z działaniem "normal-
nego" oprogramowania 32-bitowego pod kontrolą 64-bito-
wych systemów operacyjnych mam bardzo dobre doświadcze-
nia.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Fri Aug 14 11:55:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 12:51:02 MET DST