Re: gwarancja międzynarodowa

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 13:17:51 MET DST
Message-ID: <h5rk69$nue$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Szymon von Ulezalka pisze:
> On 11 Sie, 11:07, "Marcin Bugajski" <mbug_wytn...@lu.mofnet.gov.pl>
> wrote:
>> Witam!
>>
>> Jako, że sprawy hardwarowo/serwisowe mam 4 lata do tyłu - może ktoś mi
>> podpowie...
>>
>> Jakie (jeśli jakiekolwiek) notebooki sprzedawane w Polsce maja gwarancję
>> międzynarodową (za moich czasów cos tam sie asus reklamował ... teraz nie
>> wiem)? i...czy to jest respektowane... np w innych krajach Unii?
>>
>> Za dużo konkretnego nie wygóglałem... :-(
>>
>> będę wdzięczny za pomoc
>>
>> Marcin
>
> oidp to wszystkie lapki ktorych targetem sa rynki biznesowe- np dell
> (latitude, precision), ibm/lenowo (thinkpady) badz hp (elitebook,
> probook chyba tez) - wiekszosc z nich ma albo gwarancje miedzynarodowa
> w standardzie, albo idzie ja bezproblemowo zamowic (i zaplacic wiecej,
> niestety)
I wypada sprawdzić, bo np w przypadku lenovo "międzynarodowa" nie
oznacza "w każdym kraju" - różne wersje nawet tego samego laptopa mogą
być w różnych krajach "nieserwisowalne" (wtedy wymagane jest wysyłanie
do innego kraju). Często ten problem pojawia się w laptopach
sprowadzanych z usa (i dostępnych na allegro z opisem "międzynarodowa
gwarancja") a w razie problemu okazuje się że owszem, ale trzeba laptopa
wysyłać np do Irlandii albo usa... Ten sam laptop (np SL500) w innej
wersji-wykonaniu (z innym procesorem, dyskiem, matrycą, cokolwiek
pozornie nieistotnego) jest już serwisowalny bez problemu, ale te
konkretne wykonanie nie.

-- 
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi_at_drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173
Received on Tue Aug 11 13:20:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Aug 2009 - 13:51:01 MET DST