Re: gwarancja międzynarodowa

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 13:17:05 MET DST
Message-ID: <h5rjs9$jua$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Jako, że sprawy hardwarowo/serwisowe mam 4 lata do tyłu - może ktoś mi
> podpowie...
>
> Jakie (jeśli jakiekolwiek) notebooki sprzedawane w Polsce maja gwarancję
> międzynarodową (za moich czasów cos tam sie asus reklamował ... teraz nie
> wiem)? i...czy to jest respektowane... np w innych krajach Unii?
>

z reguły jest chociaż różnie z tym bywa. W Unii nie obowiązuje termin na
dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się
miesiącami. Znajomy ostatnio wysyłał Acera do Czech do naprawy z hałasującym
wentylatorkiem to na naprawę czekał 3 miesiące. Krajowa gwarancja jest
jednak bardziej korzystna dla klienta jeżeli nie planujemy wyjazdów za
granicę. Jeszcze lepiej jak serwis znajduje się w okolicy zamieszkania.
Ostatnio serwisowałem padniętą Toshibę i otrzymałem ją z powrotem po 7
dniach w idealnym stanie. Serwis mam tylko 60km od miejsca zamieszkania.
Received on Tue Aug 11 13:20:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Aug 2009 - 13:51:01 MET DST