Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 11:55:25 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <tngw23iosdx0$.dlg@smok.wot>

Dnia Wed, 24 Jun 2009 10:25:13 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> Do dystrybutora zgłoś problem - i niech nie gada że to niemożliwe bo
> Seagate nie ma u nas przedstawiciela bo to załatwiają dystryburorzy..
> Dysk odeśle do firmy współpracującej z Seagatem i naprawi.

Ale mi nie chodzi o naprawe dysku - co do tego nie ma watpliwosci ze
zostanie naprawiony/wymieniony. Chodzi o dane na nim, dyske jest objety
gwarancja, dane nie. Z serwisem dystrybutora juz rozmawialem.

> Przetrenowane na 4 dyskach moich znajomych zakupionych w 2
> warszawskich firmach które oddawałem za nich do naprawy. Nie słuchali
> jak im wczęnsiej mówiłem że mają dyski z wadliwej serii i że trzeba
> BIOS uaktualnić ;-) Cała procedura odblokowania trwa ~2 tygodni bo
> dysk jest wysyłany do Holandii.

Tak, tylko jest jedno male 'ale". Masz 100% pewnosc ze wroci ten sam dysk? z
danymi na nim? bo ja nie tylko nie mam ale sadze wrecz przeciwnie - Seagate
sie wycwanilo i robi taki sam myk jak HP z drukarkami. Czyli wysylasz do
nich dysk, a oni ci odsylaja po paru dniach _taki_sam_ dysk. Z zielona
naklejka "certified repaired HDD"
Tak przynajmniej mialem kilka dni temu na przykladzie 320, ktora okazala
sie fabrycznie nowa wadliwa.

-- 
Mark
Received on Wed Jun 24 12:00:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 12:51:05 MET DST