On Wed, 24 Jun 2009 10:47:48 +0200, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:
Piękne. Płacic za coś co Seagate robi za darmo w ramach gwarancji.
Naprawdę podziwiam ludzi którzy chcą zapłacić za darmowe i uważają że
wtedy ich "profesjonalnie" obsłużą. Nie zdziwiłbym sie gdyby okazało
się że te wszystkie firmy odsyłają dyski do producenta by je
odblokował a naiwnych tylko kasują za "usługę".
I kwiatek z opisu jednej z tych aukcji doa poprawienai humoru:
"Nasza Firma posiada support Litewskiego Specjalisty, który opracował
technologie odzyskiwania danych z 7200.11."
>sam tez musze sie w koncu za to zabrac i oddac komus do naprawy...
Oddaj dystrybutorowi. Zrobią w rmach gwarancji.
Zdrówko
Received on Wed Jun 24 11:35:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 11:51:05 MET DST