Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 11:31:13 MET DST
Message-ID: <3cs3459361t721hol7fdsbjlhgqu2ng9pq@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Wed, 24 Jun 2009 10:47:48 +0200, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:

>allegro:
>http://www.allegro.pl/search.php?string=seagate&from_showcat=1&category=48915&description=1&country=1

Piękne. Płacic za coś co Seagate robi za darmo w ramach gwarancji.
Naprawdę podziwiam ludzi którzy chcą zapłacić za darmowe i uważają że
wtedy ich "profesjonalnie" obsłużą. Nie zdziwiłbym sie gdyby okazało
się że te wszystkie firmy odsyłają dyski do producenta by je
odblokował a naiwnych tylko kasują za "usługę".

I kwiatek z opisu jednej z tych aukcji doa poprawienai humoru:

"Nasza Firma posiada support Litewskiego Specjalisty, który opracował
technologie odzyskiwania danych z 7200.11."

>sam tez musze sie w koncu za to zabrac i oddac komus do naprawy...

Oddaj dystrybutorowi. Zrobią w rmach gwarancji.

Zdrówko
Received on Wed Jun 24 11:35:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 11:51:05 MET DST