Dnia 2009-03-28 11:21, Użytkownik Janeo napisał:
> On 28 Mar, 10:46, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
>> Tyż prawda, ale ów autor podaje jeszcze jedną informację po której
>> powinny ci się zapalić lampki ostrzegawcze - ,,NA PENDRIVE DAJE
>> 7-DNIOWA GWARANCJE ROZRUCHOWA'' - jak to połączysz z brakiem
>> opakowania, etc. to zakup może być OK,może nie być OK - należy się z
>> tym liczyć.
> Co wyście się tego braku opakowania uczepili!
Na allegro obowiązuje jedna zasadaograniczonego zaufania,
jak sprzedający pisze że nie zna stanu czy nie potrafi
sprawdzić ale kiedyś był dobry to zawsze zakładamy że
towar jest niesprawny.
Taka zasadę rozciągamy na inne sytuacje takie jak ta opisywana
w tym wątku. Jeśli nie ma opakowania to zakładamy że są to
zwroty po serwisowe lub egzemplarze które nie przeszły
w fabryce kontroli jakości więc i nie dostały firmowego
opakowania. 7 dniowa gwarancja tylko na rozruch też powinna
robić za czerwone ostrzegawcze światełko.
> Z punktu widzenia sklepowego detalicznego klienta to może być
> podejrzane, ale nic błędniejszego. To może być zakup zupełnie dobrego
> towaru, ale nie przeznaczonego do detalu, prosto z fabryki. W skrajnym
> przypadku nie zdziwiłbym się, że kupiony w kartonach na wagę.
> Co do 7-dniowej gwarancji... co cóż, to może być sytuacja w której
> człowiek, który sprzedaje nie zajmuje się tymi urządzeniami na codzień
> i nie chce brać strupa na głowę na rok czy pięć. Kupił na wagę,
> sprzedał i koniec.
Ale przyznasz że gość wtrynił ci bubla, wiadomo że jesteś stratny
więc nie broń swojego sposobu oceniania ludzi bo jak widać
jest błędny.
Pozdrawiam
Received on Sat Mar 28 17:20:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 28 Mar 2009 - 17:51:10 MET