Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 11:21:18 MET
Message-ID: <0a0c9e2f-1344-4412-8eb8-87c940258295@c9g2000yqm.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 28 Mar, 10:46, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
> Tyż prawda, ale ów autor podaje jeszcze jedną informację po której
> powinny ci się zapalić lampki ostrzegawcze - ,,NA PENDRIVE DAJE
> 7-DNIOWA GWARANCJE ROZRUCHOWA'' - jak to połączysz z brakiem
> opakowania, etc. to zakup może być OK,może nie być OK - należy się z
> tym liczyć.
Co wyście się tego braku opakowania uczepili!
 Z punktu widzenia sklepowego detalicznego klienta to może być
podejrzane, ale nic błędniejszego. To może być zakup zupełnie dobrego
towaru, ale nie przeznaczonego do detalu, prosto z fabryki. W skrajnym
przypadku nie zdziwiłbym się, że kupiony w kartonach na wagę.
Co do 7-dniowej gwarancji... co cóż, to może być sytuacja w której
człowiek, który sprzedaje nie zajmuje się tymi urządzeniami na codzień
i nie chce brać strupa na głowę na rok czy pięć. Kupił na wagę,
sprzedał i koniec.
Z jednym się zgodzę. Jak mi wysiądzie za kilka miesięcy (rok, dwa?),
to już moje ryzyko.
Pozdr. - J
Received on Sat Mar 28 11:25:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 28 Mar 2009 - 11:51:09 MET