Re: Padnięty Seagate Barracuda

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 14:39:11 MET
Message-ID: <nt9vr4tj9d6irlmlpudi249tp2rj41ok5c@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Tue, 17 Mar 2009 14:08:37 +0100, Nazgul <a_zbierzchowski@op.pl>
wrote:

>Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
>> Ale powstaje pytanie czy da sie dostać do danych i jaką procedruę do
>> tego zastosować?
>
>Te dane wciąż są na dysku. Serwis Seagate bez problemu usunie usterkę.
>Trzeba się zgłosić do sprzedawcy dysku lub wysłać dysk do serwisu na
>własny koszt - adres serwisu uzyskasz w jakimkolwiek sklepie komputerowym.

Serwis Seagate właśnie odpowiedział że dysk wymienią bo wadliwy ale po
odzysk danych mam się udać gdzie indziej.

Zdrówko
Received on Tue Mar 17 14:40:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 17 Mar 2009 - 14:51:04 MET