Re: Sklepowa gwarancja i grzejacy sie laptop.....

Autor: [ piotr sut ] <lp.tibnet_at_32rtopi.invalid>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 19:19:36 MET
Message-ID: <gladbs$8kb$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Washi" <spam@nie.pl> napisał w wiadomości
news:gl9jca$evc$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
> news:slrngngjnd.6ud.januszek@gimli.mierzwiak.com...
>
>> Z calym szacunkiem ale w bajki wierzysz i chyba nie do konca masz
>> pojecie.....
>
> Skoro tak uwazasz ;-)
>
> Z tym, ze ja mialem do czynienia z tymi instytucjami. Z tego co piszesz to
> chyba znasz je z opowiesci, albo wydaje Ci sie...

Akurat nie masz racji. Czym innym jest gwarancja (więź producent-klient), a
czym innym odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy/rękojmia w przypadku
DG (więź sprzedawca-klient).
A na mediację to się sprzedawca musi zgodzić. Siłą go nie zmusisz.
Z tego co piszesz, nie masz zielonego pojęcia o prawach konsumenckich.

->piotr
Received on Thu Jan 22 19:20:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 22 Jan 2009 - 19:51:09 MET