Re: Sklepowa gwarancja i grzejacy sie laptop.....

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 14:57:00 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <497729ac$1@news.home.net.pl>

Jacek23 pisze:

> Czyli nie mam innego wyjscia tylko oddac do platnej wymiany modulu
> chlodzenia i zapalcic za naprawe chociaz na gwarancji:(?

Spytaj PIH i Rzecznika Praw Konsumenta. Oni pomagają na takich
sprzedawców. Być może będzie potrzeba powołania rzeczoznawcy i
zapłacenie mu, ale będzie to koszt niewielki w porównaniu do tego, co
trzeba zrobić.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co pl
Received on Wed Jan 21 15:00:14 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Jan 2009 - 15:51:06 MET