Re: Sklepowa gwarancja i grzejacy sie laptop.....

Autor: Washi <spam_at_nie.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 10:19:37 MET
Message-ID: <gl9dng$h7i$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngnga5h.5qq.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> I sprzedawca się tylko uśmieje a w końcu zapyta co ma PIH do gwarancji.

Zdziwil bys sie.
Jak sie usmiechnie, zo zawsze mozna go grzecznie powiadomic, ze teraz sprawe
bedzie prowadzil przez PIH i Rzecznika Praw Konsumenta i jesli do nich sie
uda to wierz mi ze nie zostanie sam z problemem.

Washi

--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://forum.virtual-it.pl/ 
Received on Thu Jan 22 10:20:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 22 Jan 2009 - 10:51:06 MET