Użytkownik "s_ch" <s_ch@vp.pl> napisał w wiadomości
news:4a55.000000a2.48139dd7@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Mam komputer z WinXP HE na którym jest zainstalowany ważny program
> płacowy,
> zainstalowany był również antywirus Eset Nod32. Pewnego dnia przez
> nieuwagę
> użytkownika zainstalował się wirus. Od tego momentu nie można zainstalować
> ani
> uruchomić żadnego oprogramowania antywirusowego, również nie można wejść w
> tryb
> awaryjny bo robi reset. Czy ktoś z Państwa spotkał się z takim problemem i
> wie
> jak go rozwiązać? Zaznaczam że instalowanie od nowa systemu na razie nie
> wchodzi
> w grę ponieważ program płacowy ma swoje zabezpieczenia (jakieś licencje) i
> musimy czekać na specjalistę z firmy która wyprodukowała to oprogramowanie
> aby
> przeniósł licencję (a jak się dowiedzieliśmy to na specjalistę możemy
> czekać
> nawet miesiąc).
>
Ponieważ grupa sprzętowa więc zasugeruję przełożenie dysku (jako drugiego)
do innego komputera
z antywirusem i przeskanowanie aktualnym antywirusem :))
Oczywiście, spotkałem się z problemem że NOD wpuszczał wirusy a Kaspersky je
łapał.
Feromon
Received on Sat Apr 26 23:50:24 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Apr 2008 - 23:51:50 MET DST