Witam
Mam komputer z WinXP HE na którym jest zainstalowany ważny program płacowy,
zainstalowany był również antywirus Eset Nod32. Pewnego dnia przez nieuwagę
użytkownika zainstalował się wirus. Od tego momentu nie można zainstalować ani
uruchomić żadnego oprogramowania antywirusowego, również nie można wejść w tryb
awaryjny bo robi reset. Czy ktoś z Państwa spotkał się z takim problemem i wie
jak go rozwiązać? Zaznaczam że instalowanie od nowa systemu na razie nie wchodzi
w grę ponieważ program płacowy ma swoje zabezpieczenia (jakieś licencje) i
musimy czekać na specjalistę z firmy która wyprodukowała to oprogramowanie aby
przeniósł licencję (a jak się dowiedzieliśmy to na specjalistę możemy czekać
nawet miesiąc).
Pozdrawiam K. T.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Sat Apr 26 23:30:15 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Apr 2008 - 23:51:50 MET DST