"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:ft83gq$k05$1@node2.news.atman.pl...
> To co napisałem. Za te same pieniądze dostaniesz mniej. Za takie same
> elementy zapłacisz więcej.
a gdzie ja napisałem o pieniądzach??? akurat ostatni zakup to mocno wypaśna
maszyna - naprawde nie kosztowała koszmarnie dużo. tak jak ktos wcześniej
napisał - ceny na www dell'a i realne ceny transakcyjne mogą mocno od siebie
odbiegać :-)
> A jakie oprócz zaklęć są konkretne wyznaczniki tej jakości?
weź je do ręki - zrozumiesz, weź je do ręki po dwóch latach intensywnej
eksploatacji - nie będziesz miał żadnych wątpliwości.
> Montują lepsze procesory, pamięci czy twarde dyski? Fakt, po zmontowaniu
> sprzęt jest długo wygrzewany i to tyle.
to po prostu działa tak jak należy - niczego więcej nie oczekuję od kompa.
> Temu służy gwarancja i serwis, rzeczywiście lepszy niż inne.
temu słuzy wysoka jakość sprzętu. co mi po fantastycznym serwisie jeśli
muszę go wzywać raz w miesiącu.
Na 8 lat uzywania laptopów dell'a (w sumie było tego 6 sztuk) potrzebę
wezwania serwisu miałem 1 raz i nie ukrywam, ze było to bardzo miłe
doświadczenie :-)
Każdy laptop z który uzywałem działa bardzo dobrze do tej pory a uwierz mi -
nie były uzywane delikatnie.
> Ale miałem kilka lapków z mniej i bardziej renomowanych firm, intensywnie
> eksploatowanych i żaden mi się nie zepsuł (poza bateriami). Więc osobiście
> z lepszego serwisu nie miałbym żadnych korzyści.
Wiesz co.. taki serwis jest jak ubezpieczenie - daje poczucie bezpieczeństwa
i święty spokój.
ma to dosyć duże znaczenie gdy laptop nie jest zabawką na narzędziem pracy.
> Pewnie, ale drożej niż u innych. Nie mów, że cena się nie liczy.
tak jak powiedziałem - nie dowiesz się ile naprawdę kosztuje Dell jeśli nie
spróbujesz go kupić.
> Mam wątpliwości czy się zwraca. Raczej daje poczucie firmowemu gościowi od
> sprzętu chronienia swego tyłka na wszelki wypadek.
Przy chronieniu tyłka nie ma znaczenia ile trwa naprawa. Chiefowi mówi sie
ze komputer się spsuł i tyle.
Jeśli komputer moze być niesprawny przez 24 godziny jeśli pochodzi z firmy A
albo przez 2 tygodnie jeśli z B to zastanów się w której firmie chief kupi
następne x komputerów.
Dla ułatwienia powiem ze sytuacja B jest nieakceptowalna.
>
> No widzisz i gdzie tu ta legendarna jakość Della? Jest tylko szybszy
> serwis.
Wszystko moze się zepsuć. Nigdzie nie napisałem, ze Dell jest w 101%
bezawaryjny. Po prostu psuje się na tyle rzadko, ze nie ma o czym mówić.. a
moim wypadku padł dysk który pociągnął za sobą parę gadzetów. Zdarza się.
Jakbym miał czekać 2 tygodnie na naprawę to by mnie cholera strzeliła i
byłby to ostatni zakup u Dell'a
A, ze na drugi dzień miałem sprawny komputer to .. ot.. zdarzyło się.
Serwisant nie wnikał co sie zepsuło. Przyszedł, włozył nowy dysk, puścił
test, wyskoczyły jakieś błędy. Nie szczypał się, wymienił całe wnętrzności,
odpalił kompa i tyle go widziano. Wnikanie co padło zostawił sobie na
później - mnie też to nie interesowało - miałem mieć sprawny komputer i
miałem.. :-)
generalnie nie liczy się tak naprawdę cena (która wbrew legendom nie jest u
Dell'a jakaś powalająca) a TCO a ta juz wygląda imho baaaardzo baaardzo
dobrze.
pzdr.
Bartek
Received on Sat Apr 5 17:45:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 17:51:03 MET DST