Radosław Sokół wrote:
> Wolisz mieć grę pod DirectX czy nie mieć gry w ogóle, bo
Prawdę mówiąc ostatnio w grę grałem jakieś 5 lat temu i był do chyba
pinball, więc jest mi to obojętne.
> nakłady finansowe na oprogramowanie różnorodności sprzętu
> przekroczyłyby zyski ze sprzedaży? ;)
Nakłady finansowe na oprogramowanie są po stronie producenta gry.
Nakłady finansowe na sprzęt są po stronie klienta. A sprzęt, który
obsłuży grę pod DirectX musi być znacznie mocniejszy niż dla gry
DOSowej.
> Poza tym, pod DOSem również stosowano *uniwersalne*, kupowane
> od innych firm pakiety obsługi kart graficznych i dźwiękowych
> oraz extendery DOSu. W efekcie miałeś to samo "DirectX", ale
> pisane przez kogo innego i powielane (w różnych wersjach) w
> każdej grze z osobna.
Tylko, że te gry miały DUżO mniejsze wymagania sprzętowe.
Received on Thu Mar 6 19:50:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Mar 2008 - 19:51:03 MET