Poldekk pisze:
> Tylko ile zasobów to zabiera? Napisanie gry, to problem programisty, nie
Więcej daje niż zabiera.
> gracza. Pod DOSem gry miały o wiele mniejsze wymagania sprzętowe. Taka
> sama gra pod windows wymaga 2× mocniejszego komputera.
Wolisz mieć grę pod DirectX czy nie mieć gry w ogóle, bo
nakłady finansowe na oprogramowanie różnorodności sprzętu
przekroczyłyby zyski ze sprzedaży? ;)
Poza tym, pod DOSem również stosowano *uniwersalne*, kupowane
od innych firm pakiety obsługi kart graficznych i dźwiękowych
oraz extendery DOSu. W efekcie miałeś to samo "DirectX", ale
pisane przez kogo innego i powielane (w różnych wersjach) w
każdej grze z osobna.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Mon Mar 3 15:05:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Mar 2008 - 15:51:02 MET