Re: Pytanie do fachowców - prędkość procesora

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 15:00:57 MET
Message-ID: <fqh0ap$vdn$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Poldekk pisze:
> Tylko ile zasobów to zabiera? Napisanie gry, to problem programisty, nie

Więcej daje niż zabiera.

> gracza. Pod DOSem gry miały o wiele mniejsze wymagania sprzętowe. Taka
> sama gra pod windows wymaga 2× mocniejszego komputera.

Wolisz mieć grę pod DirectX czy nie mieć gry w ogóle, bo
nakłady finansowe na oprogramowanie różnorodności sprzętu
przekroczyłyby zyski ze sprzedaży? ;)

Poza tym, pod DOSem również stosowano *uniwersalne*, kupowane
od innych firm pakiety obsługi kart graficznych i dźwiękowych
oraz extendery DOSu. W efekcie miałeś to samo "DirectX", ale
pisane przez kogo innego i powielane (w różnych wersjach) w
każdej grze z osobna.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Mon Mar 3 15:05:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Mar 2008 - 15:51:02 MET