Re: Zwrot sprzętu do sklepu.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 22:32:38 MET DST
Message-ID: <Xns99B6E554A562Ambien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

marjan <klero[usunto].tk@gmail.com> wrote:

> UPS'a przez tydzien testowali w serwisie sklepowym, z komputerem i bez,
> podłączonego do prądu i pracującego na baterii - nic nie usłyszeli. Inna
> sprawa ze w sklepie jest hałas, i ciężko te dźwięki od siebie odróżnić.
>
>
> Był podłączany ale serwisanci nie stwierdzili, że piszczy. Mi samemu też
> ciężko bylo to usłyszeć, zwłaszcza że ten UPS też nie piszczy cały cza,
> tylko jak mu się zechce ;)

            Hmmm, to troche zmienia postac rzeczy. Jesli to piszczenie jest tak
trudne do uchwycenia to najlepiej bedzie przestawic UPS w miejsce gdzie
bedzie wytlumione ...i sie przyzwyczaic. PRzy absolutnej ciszy (w nocy)
tez slysze bardzo slabe, niskie buczenie UPSa i to jest normalne, duzo
bardziej denerwujacy jest wysokie, rzedu wspomnianych ~18 kHz piszczenie
Linksysa AG241v2 o ktorym tu przed chwila pisalem w kontekscie nie
dzialajacego klienta DynDNS i NTP. Z bliska jest uciazliwe, przestawilem
w odlegly kat pokoju i jest w miare OK, choc przyznam ze jestem wkurzony
- mimo ze Linksys to zabawki do domu, to przy cenie 2x wyzszej niz
konkurencja nie powinny miec takich bugow w firmware i do cholery nie
powinny piszczec.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Tue Sep 25 22:40:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Sep 2007 - 22:51:14 MET DST