HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):
> tak bylo jeszcze z rok temu. teraz od jakiegos czasu Acer mocno poprawil
> swoje produkty i zdecydowanie zrestrukturyzowal serwis..
>
> Chcesz dowodow, to zajzyj na forum CRN.pl Tam sa osoby, ktore sprzedaja
> codziennie kilkadziesiat razy wiecej laptopow, niz Ty zakupiles w ciagu
> calego zycia, wiec dla mnie jestes juz malo wiarygodny z Twoimi
> pokrzykiwaniami...
> Teraz czekam na TWOJE dowody. Dodam, ze maja byc _aktualne_ a nie sprzd
> kilku lat.
LOL, i to ma być dowód? Jak takie masz "dowody" no potwierdzenie swoich słów,
to od razu widać, że twoja opinia nie jest nic warta....
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Sat Sep 22 17:55:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 22 Sep 2007 - 18:51:11 MET DST