Re: AGP 8x z pixelshader

Autor: Mirek <mirwin_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 15:51:49 MET DST
Message-ID: <nnvrnthphiaz.1o45kvbos94ej$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Wed, 19 Sep 2007 14:44:33 +0200, Michal Bien napisał(a):

> Mirek <mirwin@poczta.onet.pl> wrote:
>
>> od jakich wersji karty AGP (ATI lub NVidia) obsługiwały pixelshader?
>
> A w jakiej wersji? Bo Piselshader 1.1 u NVidii jest od GF3, u ATI od
> R8500. W wersji 2.0 (na dzis obowiazkowa) u NVidii od GFFX 5200 (raczej na
> papierze bo wydajnosc tragiczna), oraz u ATI od R9500 czy tez duzo
> bardziej dzis popularnych R9550/R9600 - jednostka PixelShader byla w nich
> bardzo udana, znacznie lepsza od VertexShaderow (w znaczeniu wydajna).
> Jesli ma byc cos z DX9.0, PS/VS 2.0, na AGP i tanie (nie pisales o grach
> wiec chodzi pewnie o Viste) to rozgladalbym sie za jakims RV350.
> Na wersje AGP x3 (3.0) nie patrz - to tylko marketing, nie ma praktycznie
> wplywu na wydajnosc, a karty AGP x4 z PS moga spokojnie pracowac w AGP x8.

Dzieki za info, nie chodzi o Viste ale o XP i zmiane z GF 4MX(AGP4x) na
jakąś tanią z pixelshader 2.0 coby kilka gier zaczęło dzieciakom chulać
(np. jakies tam Lego czy cos w tym rodzaju). Po instalacji nie uruchamia
sie bo pokazuje ze ta karta nie obsługoje PS w wersji co najmniej 2.0.
Received on Wed Sep 19 15:55:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Sep 2007 - 16:51:09 MET DST