Re: AGP 8x z pixelshader

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 14:44:33 MET DST
Message-ID: <Xns99B095F8087C4mbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Mirek <mirwin@poczta.onet.pl> wrote:

> od jakich wersji karty AGP (ATI lub NVidia) obsługiwały pixelshader?

            A w jakiej wersji? Bo Piselshader 1.1 u NVidii jest od GF3, u ATI od
R8500. W wersji 2.0 (na dzis obowiazkowa) u NVidii od GFFX 5200 (raczej na
papierze bo wydajnosc tragiczna), oraz u ATI od R9500 czy tez duzo
bardziej dzis popularnych R9550/R9600 - jednostka PixelShader byla w nich
bardzo udana, znacznie lepsza od VertexShaderow (w znaczeniu wydajna).
Jesli ma byc cos z DX9.0, PS/VS 2.0, na AGP i tanie (nie pisales o grach
wiec chodzi pewnie o Viste) to rozgladalbym sie za jakims RV350.
Na wersje AGP x3 (3.0) nie patrz - to tylko marketing, nie ma praktycznie
wplywu na wydajnosc, a karty AGP x4 z PS moga spokojnie pracowac w AGP x8.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Wed Sep 19 14:45:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Sep 2007 - 14:51:09 MET DST