Re: Kompaktybilnosc Radeon HD (2900XT, 2600) w grach

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 09:35:53 MET DST
Message-ID: <fclap9$hvg$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 17 Sep 2007 02:52:46 +0200, maX napisał(a):

> ... W driverach do Rage 128 była opcja "convert 32bit textures to 16bit", która
> powodowała wzrost szybkości (z oczywistych powodów) w trybie 32bit. Pal
> licho gdyby była to opcja domyślnie wyłączona. ale ona była właśnie
> domyślnie włączona, a ponieważ userzy najczęściej grają przy domyślnych
> ustwieniach driverów, był to ewidentny szwindel (nVidia, 3dfx czy Matrox tak
> nie robiły)...

3dfx nie musiał. On po prostu był 16 bitowy.

-- 
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie.
Received on Mon Sep 17 09:40:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Sep 2007 - 09:51:09 MET DST