Dnia Mon, 17 Sep 2007 02:52:46 +0200, maX napisał(a):
> ... W driverach do Rage 128 była opcja "convert 32bit textures to 16bit", która
> powodowała wzrost szybkości (z oczywistych powodów) w trybie 32bit. Pal
> licho gdyby była to opcja domyślnie wyłączona. ale ona była właśnie
> domyślnie włączona, a ponieważ userzy najczęściej grają przy domyślnych
> ustwieniach driverów, był to ewidentny szwindel (nVidia, 3dfx czy Matrox tak
> nie robiły)...
3dfx nie musiał. On po prostu był 16 bitowy.
-- Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie.Received on Mon Sep 17 09:40:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Sep 2007 - 09:51:09 MET DST