Użytkownik "pavka" <pavka@jelenia.pl> napisał w wiadomości
news:1175971713.398918.155930@e65g2000hsc.googlegroups.com...
> Mam formularz zgloszeniowy usterki wyslalem ale odpowiedzial automat,
> ze dopiero po swietach - tak samo telefony voicemail , ze zapraszamy
> we wtorek od 8 do 17 , co do instrukcji obslugi to i w polskiej i
> angielskiej jest tylko info jak wymienic / gdzie znalezc cdrom / ram /
> minipci / hdd / procesor+fan nie ma slowa o biosie i baterii -
Potwierdzam praktycznie wszystko jeśli chodzi o wycieranie się klawiszy
(nawet miesiąc nie minął) i obudowy. U mnie pod nadgarstkami jest czarny
plastik, a srebrna jest tylko ramka dookoła. Plastik też z takiego matowego
wyślizgał się na lusterko.W moim przypadku lepiej było zdjąć wszystkie
nalepki na początku, bo potem miałem ślady matowe w kształcie nalepek.
Znacznie gorzej to wyglądało niż jednolite wyslizganie. Teraz już tego
prawie nie widać. Ja ze swojego Asusa jestem zadowolony, chociaż to niższy
model A2600. Zero problemów o których czyta się czasem na necie.Mój laptop
też był wykorzystywany intensywnie, bo pracował jako główny komputer przez
średnio 15-17 godzin dziennie. Podróżowałem z nim też często na uczelnie i
gdzie sie tylko dało. Jak dla mnie ok, swoje zrobił.
Co do serwisu to coś się pozmieniało w Oriko :/ Wcześniej rejestracja była
automatyczna i można było śledzić wszystko na stronie. Świetna sprawa, był
dostęp do całej dokumentacji. Co serwisant dostał w pudełku, opis stanu
laptopa itd. Szkoda, że już tego nie ma.
Pozdrawiam
Received on Sun Apr 8 01:15:24 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Apr 2007 - 01:51:05 MET DST